بررسی کلمات کلیدی در بهبود استراتژی تولید محتوا

بررسی کلمات کلیدی در بهبود استراتژی تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا به کسب و کارها کمک می‌نماید تا مطابق با کاربران خود محتوا تولید و منتشر کنند و نیازهای آنها را برطرف کرده و به سوالات و ابهامات آن‌ها پاسخ دهد.

وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب محتوا  این است که ذهنیت و نیازهای مشتری تان را بشناسید. محتوایی که شما می نویسید نباید با استفاده از کلید واژه های مربوط به محصولات یا خدمات، فقط برای آگاهی باشد بلکه باید با شخص خریدار صحبت کند و نظر او را جلب نماید. هر چه از نمونه سئوالات شخص خریدار درک بهتری داشته باشید در تولید طرح محتوای تان با کارایی زیادتر و استراتژی تولید محتوا بهتر،تر تاثیرگذار خواهد بود. در نتیجه بیاید امروز بعضی سوالات مهم مشتریان و کاربران را بررسی کنید.

جستجوی سئوالات

قدم اول، تحقیق در مورد سئوالات مشتریان بالقوه که از شما می پرسند. راحت باشید، منابع زیادی برای کمک به شما وجود دارد که یکی از بهترین آنها برای شروع جستجوی کامل و کاربردی در استراتژی تولید محتوا می باشد. این جستجو در ابزارهایی مثل گوگل انجام می شود و نتایج مطلوبی نیز دربر دارد. مثلا یک جستجوی سریع در مورد تلفن همراه هوشمند می تواند به صورت سوالات زیر مطرح گردد:

آینده تلفن هوشمند چیست؟

از بهترین نوآوری های تلفن هوشمند چیست؟

چطور می توانم با استفاده از تلفن هوشمند، میزان بهره وری را افزایش دهم؟

آیا امروزه نداشتن تلفن هوشمند، منطقی است؟

آیا تبلت جایگزین تلفن هوشمند می شود؟

و…

به راحتی می بینید که چطور اطلاعات فوق می تواند در قالب استراتژی تولید محتوا قرار گیرد! ابزارهای بزرگ دیگری برای تحقیق درباره سئوالات وجود دارند که به جواب عمومی منتهی می شود.

برای رسیدن به جواب عمومی، یک موتور جستجوی متنی است که آن را بطور اتوماتیک استخراج و مرتب می نماید و نتایج به وسیله “گوگل” و به صورت بصری در یک صفحه نمایش، نشان داده  می شود.

نتایج با پرس و جو، گروه بندی می گردد و به تفکیک مواردی چون،چه کسی، چه، چه موقع ،کجا ، چرا و چارت های دیگر مربوط به کلمات پیشنهادی که به سئوالات اشاره می نمایند از آن استخراج می شوند.

ولی مانع پرس و جو درباره کلماتی چون، در مقابل، به، نزدیک، مانند، برای، بدون و با می شود. این تجسم گرافیکی نتایج در حقیقت یک تغییر خوب است و یک گنجینه ای از اطلاعات برای استراتژی تولید محتوا فراهم می نماید.

بهبود جستجوی کلمات کلیدی

شما حالا یک لیست بلندی از سئولات مربوط به شخص خریدار را در دست دارید. به منظور معلوم کردن سئوالات پر اهمیت، ما باید تعیین نماییم که کدامیک از سئوالات، بیشتر درخواست شده است. ابزارهایی که در بالا نام بردیم مربوط به حجم جستجو نیستند و ما باید به ابزارهای دیگری برای هدایت این جستجو متوسل شویم.

از این به بعد، ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی تان را انتخاب نمایید.مثل Keyword Tool که یک ابزار عالی برای انتخاب کلمات کلیدی در راستای بهبود استراتژی تولید محتوا می باشد.
هدف اولیه از این جستجو، ردیف کردن و تنظیم سئوالات خریداران تان با کلمات کلیدی مرتبط است.

بهینه سازی محتوا بر اساس کلمات کلیدی

وقتی یک ایده ای از بررسی سئوالات مورد درخواست مخاطب تان مشاهده می گردد، بعد از آن محتوای مرتبط در پیرامون کلمات کلیدی با بیشترین صعود و پیشرفت ،تولید می گردد. براساس هدف تان، ممکن است برای رنکینگ، کلمات کلیدی بلندتر مرتبط با حجم جستجوی کوچکتر را استفاده کنید یا می توانید کلمات کلیدی وسیع تری را با حجم جستجوی بزرگتر را هدف بگیرید.

روش های مشابه ای برای هر دو حالت وجود دارد. شما می خواهید خلاق باشید،ولی باید کلمات کلیدی را در عنوان و کل رونوشت صفحه به کار ببرید. به علاوه، باید سعی نمایید جوابگوی سئوالات ابتدایی با توانایی خوبی باشید. در اینجا چندین عنوان علاوه برکلمات کلیدی برای استراتژی تولید محتوا وجود دارد که ما می توانیم از آنها استفاده نماییم. باز هم مثال خود را در مورد اعتبادآور بودن تلفن همراه هوشمند مطرح میکنیم:

حقیقتی ترسناک در پشت اعتیاد به تلفن همراه هوشمند

اعتیاد به تلفن هوشمند: در قرن ۲۱ام ،فراگیر و مسری شده است.

شش روش برای غلبه بر اعتیاد به تلفن هوشمند

نتیجه اولیه روی صفحات، نتایج جستجوی گوگل برای برخی از پرسش ها می باشد که شامل یک سئوال است. برای بیشتر

کردن شانس تان از قطعه ویژه ، از دستورات زیر متابعت کنید:

شامل کلمات کلیدی در هِدرهای HTML (H2, H3, etc.).

درست در زیر هدر که شامل کلمات کلیدی است، شما باید به سئوالات را بین ۵۴ تا ۵۸ کلمه، جواب بدهید.

اگر جواب تان طولانی تر از ۵۴ تا ۵۸ کلمه باشد، آنها را به مرحله یک، مرحله دوم و غیره برای هر هِدر HTML با محتوای مربوطه تقسیم نمایید.

برای دریافت نتایج بهتر، حتما وبسایت خود را در گوگل آنالیتیکس بررسی نمایید.

تیم تولید محتوای سایت کانتنت با رعایت همه اصول مربوط به تولید محتوا، با در نظر گرفتن نیازهای شما در وب سایت خود ،به بهترین شکل ممکن به تولید محتوای تخصصی که شامل : ایجاد متون، تصاویر گرافیکی مفهومی و یا فیلم های مرتبط موضوعی ، خلق محیط بصری گیرا و جذاب، طراحی دیتابیس های قدرتمند و سفارشی و استفاده از ابزار و تمامی تجهیزات نرم افزاری مرتبط با طراحی وب، اقدام می نماید . تیم تولید محتوای سایت کانتنت در اینجا با داشتن علم مربوط به نحوه محتواگذاری مناسب، علاوه بر اینکه وب سایت شما را به بهترین روش ممکن محتواگذاری می نماید بلکه با رعایت اصول اولیه و مبانی لازم و به کارگیری دانشی پیشرفته در زمینه سئو و بهنیه سازی به شما کمک خواهد کرد تا وب سایتی با رنکینگ بالا در موتورهای جستجوی جهانی را نیز داشته باشید.

اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    آخرین دیدگاه‌ها