بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

در کسب و کارهای سنتی پس از راه اندازی کسب و کار، مهم ترین مسئله، جلب و حفظ مشتریان می باشد که صاحبان مشاغل درقدم اول به آن می پردازند و به این فرآیند در اصطلاح، “بازاریابی” می گویند. ولی در حال حاضر دیگر کسب و کارها کم کم جنبه سنتی خود را از دست داده اند. با حضور روزافزون اینترنت در فضای معمولی زندگی انسان ها، کسب و کارها نیز به سمت این فضاها راه پیدا کرده اند و حضور کسب و کارهای اینترنتی نیز بازاریابی اینترنتی را می طلبد. در حقیقت جذب و حفظ مشتری به صورت اینترنتی ،بازاریابی اینترنتی نامیده می شود.

بازاریابی اینترنتی نیز مثل بازاریابی سنتی باید توسط بازاریابان اینترنتی انجام شود.  در این راه شما می توانید از سایت های بازاریابی دیجیتال و بازاریابی اینترنتی کمک بگیرید. سایت کانتنت یکی از بهترین سایت های بازاریابی دیجیتال و بازاریابی اینترنتی است که آماده خدمت رسانی به کسب و کارهای گوناگون است.

اقدامات بازاریابی آنلاین

شما اگر می خواهید یک “کسب و کار اینترنتی” ایجاد کنید، برای بهتر دیده شدن و جلب اعتماد بیشتر،ناچارید به سراغ طراحی وب سایت بروید. ایجاد ترافیک برای وب سایت از اهداف بازاریابی اینترنتی بشمار می رود که شامل دو روش بازاریابی درون گرا و برون گرا است.
در بازاریابی درون گرا، بیشتر توجه مدیران وب سایت ها به تولید محتوای مفید برای مخاطبان شان می باشد که البته در تولید این محتواها، حرف اول را توجه به کیفیت می زند. دقت کنید که “بازاریابی محتوا” به دلیل اثر بخشی طولانی مدت و همچنین پروسه زمانی طولانی یک رابطه طولانی دو طرفه را می تواند بین سایت شما و مخاطبان تان  مهیا سازد. فقط برای ایجاد تنوع ، از انواع محتوا چه دیداری و چه شنیداری سعی کنید، استفاده نمایید. حتی با نشر همین محتواها در وبلاگ شخصی خود یا شبکه های اجتماعی به بالا رفتن ترافیک و سئو سایت تان یاری کنید.

نقش مشتریان در بازاریابی آنلاین

پس از به دست آوردن مشتریان، حفظ و نگهداری آن ها با برقراری رابطه ای درست، از الزامی ترین اقدامات شما بشمار می رود که بایدآن را در برنامه ریزی های خود قرار دهید، چون حفظ این مشتریان بسیار آسان تر از به دست آوردن مشتریان جدید می باشد.
ارتباط با مشتری به صورت آنلاین در بازاریابی آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است. شما در این نوع از انواع بازاریابی دیجیتال، به آسانی می توانید به تولید یک برند جدید بپردازید و آن را به عموم عرضه کنید، در حالی که در بازاریابی های سنتی به این اندازه صاحب قدرت واختیار نبودید. انجام بازاریابی آنلاین بدون در نظر گرفتن زیر شاخه های آن امری محال و نشدنی می باشد. اما چطور می شود به بازاریابی دیجیتالی پرداخت ولی به سئوی سایت اهمیت نداد. توجه همزمان به همه ابزارهای بازاریابی آنلاین شما  را در مسیر رسیدن به هدف یاری می کند.

سئو سایت در حقیقت راه ورود به دنیای بزرگ سایت ها در پهنای گوگل می باشد. در این رقابت تنگاتنگ سایتی پیروز می شود که به همه الگوریتم های گوگل نظیر تکرار کلمات کلیدی، لینک ها و بک لینک ها، بارگذاری مناسب و… عمل نماید. البته این را از یاد نبرید که هدف اصلی، کاربرانی می باشند که به دنبال فعالیت یا محصولی به سراغ موتورهای جستجو آمده اند؛ بنابر این در بهینه سازی سایت و محتواهایتان، نیاز این مخاطبان را فدای تکنیک های سئو ننمایید.

در بازاریابی آنلاین، خود از انواع وب سایت های مطرح می توانید کمک بگیرید. و از آنها بخواهید به تبلیغ کالا یا سایت شما در وب سایت شان اقدام کنند یا از آژانس های تبلیغاتی برای تبلیغ موبایلی یاری بگیرید. به هر حال، هر شیوه ی را که انتخاب می کنید، اندازه گیری را از یاد نبرید تا بتوانید بازگشت سرمایه خود را تخمین بزنید و دائم فعالیت های خود را بهبود دهید.
با نگاهی دقیق ترمتوجه می شوید که هر چند بازاریابی آنلاین دارای زیر مجموعه هایی است  ولی همه آن ها به هم وابسته و غیر قابل تفکیک می باشند. محتوا، عنصر اصلی همه قسمت های گوناگون بازاریابی آنلاین است؛ چه تولید این محتوا برای بازاریابی ایمیلی یا برای وب سایت باشد، این موضوع فقط توان و هوش مدیر وب سایت را نشان می دهد که با توجه به هر کدام از آن ها محتوای مناسب را انتخاب کند.

معایب و مزایای بازاریابی آنلاین

همان طور که از نامش پیداست، بازاریابی آنلاین به معنای ۲۴ ساعته حاضر بودن در فضای اینترنت می باشد که شما را قادر می سازد در هر ساعت از شبانه روز به تعامل با سایت ها و مخاطبان بپردازید و پرسش و پاسخ مطرح کنید، به انواع مختلف کالاها دسترسی پیدا کرده و قیمت آن ها را به آسانی بیابید. این ها بخشی از مزایای بازاریابی آنلاین می باشد.
می توان از معایب بازاریابی آنلاین به غیر ملموس بودن کالاهای ارائه شده در این فضاها، وابستگی شدید به اینترنت، نبود این تکنولوژی در بسیاری از مناطق هدف و بالا بودن فضای رقابتی بین شرکت ها، برندهای بزرگ و کسب و کارهای نوپا اشاره نمود.

تیم تولید محتوای سایت کانتنت با رعایت همه اصول مربوط به تولید محتوا، با در نظر گرفتن نیازهای شما در وب سایت خود ،به بهترین شکل ممکن به تولید محتوای تخصصی که شامل : ایجاد متون، تصاویر گرافیکی مفهومی و یا فیلم های مرتبط موضوعی ، خلق محیط بصری گیرا و جذاب، طراحی دیتابیس های قدرتمند و سفارشی و استفاده از ابزار و تمامی تجهیزات نرم افزاری مرتبط با طراحی وب، اقدام می نماید .

تیم تولید محتوای سایت کانتنت در اینجا با داشتن علم مربوط به نحوه محتواگذاری مناسب، علاوه بر اینکه وب سایت شما را به بهترین روش ممکن محتواگذاری می نماید بلکه با رعایت اصول اولیه و مبانی لازم و به کارگیری دانشی پیشرفته در زمینه سئو و بهنیه سازی به شما کمک خواهد کرد تا وب سایتی با رنکینگ بالا در موتورهای جستجوی جهانی را نیز داشته باشید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا سایت تان ، دریافت مشاوره رایگان تولید محتوا و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی در این زمینه، با سایت کانتنت از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    آخرین دیدگاه‌ها