مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی چیست؟

مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی ، جذب مشتری از طریق اینترنت است. روش های بازاریابی اینترنتی از راه های مختلف صورت می گیرد و میلیون ها کاربر برای یافتن اطلاعات مورد نیازشان از اینترنت استفاده می نمایند.

مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی

بازاریابی زنجیره ای

بازاریابی اینترنتی، از قدیمی ترین بازاریابی زنجیره ای می باشد. شما با ایجاد تعداد زیادی لینک از وب سایت خود و گذاشتن آنها در وب سایت های دیگر، این امکان را دارید تا کاربران وب سایت های دیگر را به وب سایت خود هدایت نمایید. مزیتی که این نوع بازاریابی اینترنتی دارد این می باشد که، وقتی شما مبلغی می پردازید که به هدف خود یعنی جذب مخاطب رسیده باشید. در حقیقت سرمایه ای از دست نخواهید داد، البته این مستلزم یک برنامه هوشمندانه و سازماندهی شده برای موفقیت در بازاریابی زنجیره ای است.

ایمیل مارکتینگ

یکی دیگر از شیوه  های موثر در بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است.در این گونه بازاریابی اینترنتی با وجود ایمیل های اسپم، ایمیل هایی با محتوای جذاب و با کیفیت به منظور افزایش بازدهی بازاریابی و مشتری مداری ارسال می گردند. محتوایی که در این روش بازاریابی به مخاطبان عرضه می شود شامل اطلاعاتی درباره خصوصیت های محصول و یا خدمات آن شرکت است.

موتور های جستجوگر

موتور های جستجوگر، از بهترین و مهم ترین روش ها برای بازاریابی اینترنتی هستند، بطوریکه میلیون ها کاربر برای یافتن اطلاعات مورد نیازشان و یا یافتن محصول مورد نظرشان، از این شیوه استفاده می نمایند. مخاطبان ویژه وب سایت شما برای اینکه آسان تر با کسب کارتان و یا محصولات شما آشنا گردند، باید وب سایت تان را صفحه اول نتایج جستجو باشد در غیر اینصورت موفقیتی نصیب تان نمی شود.

نکات مهم در نوع بازاریابی اینترنتی به شرح زیر می باشد:

بازاریابی موتورهای جستجوگر (Google AdWords)

در این شیوه ، در حالی که کاربران برای یافتن پاسخ خود به جستجو می پردازند، در صفحه اول نتایج  نام برند شما را با هر رتبه بندی (رنکینگ)جستجو می بینند. البته گوگل به ازای هر کلیکی که کاربری وارد وب سایت شما می گردد هزینه ای برآورد می نماید.

بهینه سازی موتورهای جستجوگر (SEO)

فرق مهمی که این شیوه با بازاریابی موتور های جستجوگر دارد این است که گوگل وب سایت شما را بر طبق سئو وب سایتتان در لیست اولین ها می گذارد، نه به ازای گرفتن مبلغی، برای هر کلیکی که کاربران وارد وب سایت شما شده باشند. البته شیوه بهینه سازی نیازمند وقت و برنامه ریزی دقیق است، که رسیدن به این هدف مستلزم نیروهای متخصص در زمینه سئو می باشد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام، تویتر و غیره بستر خوبی برای کارآفرینان، مدیران وب سایت ها و استارت آپ ها درست کرده اند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM) از پرطرفدار ترین بازاریابی ها  می باشد، به شکلی که اشتراک گذاری مستقیم محتوای چند رسانه ای گوناگون را در شبکه های اجتماعی ممکن می کند.

مهارتی که از ترکیب شبکه های اجتماعی و تولید محتوای بهینه در وب سایت ها بدست می آید به نام فست سئو (SMO) نامیده می شود، بطوری که با کسب دانش بهینه سازی شبکه های اجتماعی(SMO) می توانید کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی به برندی مشهور و مطرح مبدل کنید.

تیم تولید محتوای سایت کانتنت با رعایت همه اصول مربوط به تولید محتوا، با در نظر گرفتن نیازهای شما در وب سایت خود ،به بهترین شکل ممکن به تولید محتوای تخصصی که شامل : ایجاد متون، تصاویر گرافیکی مفهومی و یا فیلم های مرتبط موضوعی ، خلق محیط بصری گیرا و جذاب، طراحی دیتابیس های قدرتمند و سفارشی و استفاده از ابزار و تمامی تجهیزات نرم افزاری مرتبط با طراحی وب، اقدام می نماید . تیم تولید محتوای سایت کانتنت در اینجا با داشتن علم مربوط به نحوه محتواگذاری مناسب، علاوه بر اینکه وب سایت شما را به بهترین روش ممکن محتواگذاری می نماید بلکه با رعایت اصول اولیه و مبانی لازم و به کارگیری دانشی پیشرفته در زمینه سئو و بهنیه سازی به شما کمک خواهد کرد تا وب سایتی با رنکینگ بالا در موتورهای جستجوی جهانی را نیز داشته باشید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا سایت تان ، دریافت مشاوره رایگان تولید محتوا و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی در این زمینه، با سایت کانتنت از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

, , ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    آخرین دیدگاه‌ها