نکات عملی در بازاریابی اینترنتی

نکات عملی در بازاریابی اینترنتی

برنامه ریزی برای بازاریابی اینترنتی، از اصلی ترین نکات عملی در بازاریابی اینترنتی است  ، شرکتی بدون برنامه بازاریابی، ندانسته از مسیر موفقیت منحرف می شود و سر انجام به پایان میرسد.

بازاریابی اینترنتی امکان ایجاد کسب و کاری که مخاطبان یک وب سایت را به مشتریان پیگیر تبدیل  نماید، دارد. در حقیقت بازاریابی اینترنتی تنها به ساخت یک وب سایت مربوط نمی گردد بلکه  راه اندازی یک کسب و کار طبق وب سایت و همراهی با مشتریان است(چه از طریق گفت وگوی ثابت، گفت و گوی پویا، بیان علایق، در خواست محصولات و خدمات، پیشنهاد بهبود ها، گرفتن بازخورد) … و سر انجام ایجاد تولید و راه اندازی کسب و کار برای مشتریان پیگیر می باشد.

در این مطلب به بعضی نکات عملی در بازاریابی اینترنتی می پردازیم:

سه رابطه جایگزین میان بازاریابی اینترنتی، تجارت اینترنتی و کسب و کار اینترنتی وجود دارد که عبارتند از:

a) بازاریابی اینترنتی تا اندازه ای با تجارت اینترنتی و کسب وکار اینترنتی هم پوشانی دارد.

b) بازاریابی اینترنتی به طور گسترده ای معادل با تجارت الکترونیکی و کسب و کار اینترنتی می باشد.

c) کسب و کار اینترنتی شامل بازاریابی و تجارت الکترونیکی است که در بر دارنده فرآیند هایی بیشتر از تجارت الکترونیکی است.

ارتباط درست در بازاریابی اینترنتی از زمان جذب مشتری تا حفظ آن:

بازاریابی از طریق موتورهای جست وجو

وقتی که یک مشتری از یک موتور جست وجو برای جست وجوی یک شرکت یا نام برند و یا محصول بهره می برد، اگر وب سایت مورد نظر به خوبی سئو شده باشد و از بازاریابی اینترنتی سازماندهی شده ای برخوردار باشد، باید در نتایج جست وجو در بالاترین رده لیست جست وجو باشد.

ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری

از سال ۲۰۰۴ اهمیت وب ۰/۲ در بین صاحبان وب سایت افزایش پیدا نمود. مشتریان می توانند با واسطه تعامل داشته باشند، در ضمن شرکت ها می توانندبه این وسیله محتوای لازم را عرضه کنند و با فاصله گرفتن از محیط های بازاریابی سنتی،می توانند مخاطبان خود را برای شبکه های اجتماعی محتوای تجاری محور فراهم نمایند.

موثر بودن تولید محتوا

این مهم نیازمند این می باشد که محتوای شما جذاب و مرتبط بوده و به هیچ عنوان کپی نشده باشد، همچنین بطور متوالی محتوا در وب سایت خود بگذارید. با ایجاد محتوای با کیفیت و ارزشمند و انتشار آن در وب سایت خود و با معرفی منابع مرتبط و سودمند، می توانید با محتوای خود را بصورت طبیعی برای به اشتراک گذاری و لینک دهی گزینه مناسبی نمایید.

لینک کردن متن لنگر

وقتی که لینک ها را ایجاد نمودید، استفاده از متن لنگر و مناسب برای لینک بسیار مهم است. مخصوصا لینک هایی که به مطالب مهم وب سایت تان و یا محصولات ویژه شما اشاره داشته باشد، ارزشمندتر و کارآمدتر می تواند، باشد. دقت کنید Google لینک هایی را که دارای لینک rel=nofollow باشند دنبال نمی نماید.

تیم تولید محتوای سایت کانتنت با رعایت همه اصول مربوط به تولید محتوا، با در نظر گرفتن نیازهای شما در وب سایت خود ،به بهترین شکل ممکن به تولید محتوای تخصصی که شامل : ایجاد متون، تصاویر گرافیکی مفهومی و یا فیلم های مرتبط موضوعی ، خلق محیط بصری گیرا و جذاب، طراحی دیتابیس های قدرتمند و سفارشی و استفاده از ابزار و تمامی تجهیزات نرم افزاری مرتبط با طراحی وب، اقدام می نماید . تیم تولید محتوای سایت کانتنت در اینجا با داشتن علم مربوط به نحوه محتواگذاری مناسب، علاوه بر اینکه وب سایت شما را به بهترین روش ممکن محتواگذاری می نماید بلکه با رعایت اصول اولیه و مبانی لازم و به کارگیری دانشی پیشرفته در زمینه سئو و بهنیه سازی به شما کمک خواهد کرد تا وب سایتی با رنکینگ بالا در موتورهای جستجوی جهانی را نیز داشته باشید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا سایت تان ، دریافت مشاوره رایگان تولید محتوا و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی در این زمینه، با سایت کانتنت از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    آخرین دیدگاه‌ها