سه نکته ی ساده برای بازاریابی محتوا

سه نکته ی ساده برای بازاریابی محتوا

طبق تحقیقات و پژوهشی در سال ۲۰۱۶ انجام شده است؛ ۶۲ درصد از بازاریاب ها اعلام نموده اند که با استفاده از نکات و اصول بازاریابی محتوا، کارشان رونق بهتری داشته است. مشخص است که برای اثبات کارآیی بازاریابی محتوا نیاز بیشتری به آوردن نمونه و آمار نمی باشد؛ ولی نکته اینجاست که درک و تصویر روشنی از بازاریابی محتوا دقیق و شفاف وجود ندارد؛در ضمن اصول و نکات اجرایی این حوزه هم تا حدی مخدوش است.

در ادامه مطلب مختصرا به سه نکته ی ساده برای بازاریابی محتوا که بایدبه آن ها توجه داشت می اندازیم.

۱. ظرفیت محتوای خود را بشناسید

معمولا وقتی صحبت از بازاریابی محتوا می گردد، مسئولان یک شرکت این جور فکر می کنند که باید چند تولید کننده ی محتوا استخدام نمایند و محصول یا خدمات خود را توسط یک سری مطالب نمایش بدهند. در صورتی که موضوع به این آسانی نیست. یعنی اینکه در این جا هدف تبلیغ نیست، بلکه بازاریابی محتوا  می باشد.یعنی باید برای محصول یا خدمات خود، آن طور که هست، محتوا تولید نمود، و به بهترین شکل آن را به جامعه ی هدف عرضه کرد.

۲. نگاه به بازاریابی محتوا باید دراز مدت باشد

نگاه اشتباهی در مورد بازاریابی محتوا در خیلی از شرکت ها و سازمان ها وجود دارد؛ به این صورت که  تصور می کنند با شروع کار، سریع می توانند نتایج ملموسی را مشاهده کنند. حال آن که اوضاع  این طور نیست. روند بازاریابی محتوا گاهی می تواند بسیار گران، وقتگیر و پر مشقت باشد. ولی  سرانجام این سختی ها نتیجه ای خوبی به دنبال خواهد داشت. شما با رعایت نکات ساده ی بازاریابی محتوا درحقیقت تبلیغ یک محصول یا خدمات را نمی کنید؛ بلکه به طور هدفمند روی جامعه ی هدف تمرکز نموده و از بین آن ها، برای خود مشتری جمع می کنید. با استمرار و ادامه ی این روش مشتریان شما از یک خریدار ساده به طرفداران و وفاداران برند شما تبدیل خواهند شد می شوند

۳. چهار چوبی معین و قابل اعتماد را برای پیشبرد کار خود انتخاب نمایید

چهار چوب و نکاتی که در ادامه ذکر می گردد، حاصل تجارب اندوخته شده و حاصل از همکاری CMI و بیش از ۱۰۰ برند معتبر است. به جرات می توان گفت که رعایت این  سه نکته ی ساده برای بازاریابی محتوا و این  نکات ریز و ساده زیر، می تواند قدمی بلند در جهت موفقیت در زمینه ی بازاریابی محتوا به حساب می آید:

• بدانید برای چه می خواهید بازاریابی محتوا را به خدمت گیرید(هدف خود را بشناسید).
• مخاطب یا جامعه ی هدف خود را بشناسید.
• روند و مسیری که می خواهید طی نمایید را طراحی و تدوین کنید.
• راهکار و شیوه ی ارزیابی خود نسبت به پیشرفت و اثربخشی روند بازاریابی محتوا را از پیش معین کرده باشید.

تیم تولید محتوای سایت کانتنت با رعایت همه اصول مربوط به تولید محتوا، با در نظر گرفتن نیازهای شما در وب سایت خود ،به بهترین شکل ممکن به تولید محتوای تخصصی که شامل : ایجاد متون، تصاویر گرافیکی مفهومی و یا فیلم های مرتبط موضوعی ، خلق محیط بصری گیرا و جذاب، طراحی دیتابیس های قدرتمند و سفارشی و استفاده از ابزار و تمامی تجهیزات نرم افزاری مرتبط با طراحی وب، اقدام می نماید . تیم تولید محتوای سایت کانتنت در اینجا با داشتن علم مربوط به نحوه محتواگذاری مناسب، علاوه بر اینکه وب سایت شما را به بهترین روش ممکن محتواگذاری می نماید بلکه با رعایت اصول اولیه و مبانی لازم و به کارگیری دانشی پیشرفته در زمینه سئو و بهنیه سازی به شما کمک خواهد کرد تا وب سایتی با رنکینگ بالا در موتورهای جستجوی جهانی را نیز داشته باشید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا سایت تان ، دریافت مشاوره رایگان تولید محتوا و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی در این زمینه، با سایت کانتنت از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    آخرین دیدگاه‌ها