چرا و چگونه تولید محتوا تبلیغاتی بنویسیم ؟

تولید محتوا تبلیغاتی (2)

چرا و چگونه تولید محتوا تبلیغاتی بنویسیم ؟

به عنوان یک صنعت، بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت می باشد و سعی می کند با استفاده از ابزارهای گوناگون ، بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار نماید. یکی از مؤثر‌ترین ابزارها ، تولید محتوا تبلیغاتی می باشد.

محتوا تبلیغاتی و نکات ابتدایی نوشتن آن

به طور کلی محتوای تبلیغاتی  محتوایی می باشد که به  جهت تبلیغ نمودن یک محصول تجاری و ترغیب مخا‌طبان به خرید آن تولید می‌گردد. ­نوشتن این نوع محتوا مثل یک محتوا ساده که تاثیر گذار باشد، مستلزم رعایت و بکارگیری مواردی می باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. با سایت کانتنت همراه باشید.

نظیر دیگر نوشته‌ها، عنوان نقش به سزایی را می‌تواند بازی کند. پس انتخاب عنوان اهمیت زیادی دارد و باید به صورتی باشد که سبب جذب هر چه بیشتر مخاطب گردد. همین موضوع در رابطه با طرز نوشتن پاراگراف اول نیز صادق می باشد و باید به اندازه و مرتبط و جذاب باشد که خواننده با خواندن آن به خواندن ادامه متن نیز ترغیب گردد. نکته بعدی لحن نوشتار می باشد که در مورد یک متنی که قرار است محصولی را تبلیغ نماید، نوشتار باید تا حد امکان ساده و جذاب و تا حدی دوستانه باشد تا فضا لازم برای تشویق بازدیدکننده به خرید محصول ایجاد گردد.

تولید محتوا تبلیغاتی (3)

نکاتی برای تولید یک محتوای تبلیغاتی حرفه‌ای

چه چیزی موجب می‌گردد کاربر محصول را خریداری کند؟‌‌‌

باید به این موضوع توجه کرد که چه جنبه‌ای از محصول می‌تواند زمینه خرید آن را ایجاد نماید. مثلا در خیلی از موارد امکانات جدید می‌تواند انگیزه کافی برای خرید باشد و یا جنبه کارایی آن. مثلا در حوزه پزشکی یا صنعتی و…، موجب فروش محصول می‌گردد. حتی  با طرح یک پیشنهاد مانند تخفیف ویژه و پشتیبانی مادام‌العمر، می‌توانید خریدار را بیشتر به خرید ترغیب نمایید

تحقیق و تحقیق!

در تبلیغ هر موضوعی ،بطور کلی  گام اول تحقیق در رابطه با جنبه‌های گوناگون آن است. بهتر است به صورتی باشد که بتواند به سؤالاتی از جمله قیمت، رقبا، کیفیت‌، برتری های شما، ضعف رقبا و … جواب دهد.

امکانات و قابلیت‌ها و تبدیل آن به مزیت

در این بخش معین می‌کنید که کالای شما دارای چه امکاناتی است. در مرحله بعدی، استفاده از این امکانات و تبدیل آن به مزیت و برتری  می باشد. به طور مثال اگر دوربین یک گوشی دارای کیفیت ۲۸ مگا پیکسل می باشد ، چه مزیتی برای مشتری ایجاد می نماید. استفاده از عکس ها و گرافیک‌های مرتبط به محصول  نقش کمک‌کننده و مهمی را در انتقال هر چه بهتر اطلاعات به مخاطب می‌تواند داشته باشد.

تولید محتوا تبلیغاتی (1)

اثبات توانایی

در موقع نوشتن محتوا این مورد را در نظر بگیرید که محصول شما چه نیازهایی را برای چه اشخاصی و چطور برطرف می‌کند. یکی از بخش‌هایی که علاوه بر آمار و ارقام، تئوری ها، آزماش‌ها و توانایی‌های محصول شما صحت بگذارد، نظرات کاربران و استفاده‌کنندگان آن می باشد. نظر مشتریان راضی یکی از بخش هایی است که در فروش و اعتبار شما موثر می باشد​.

پس می‌توان نتیجه گرفت که برای تولید محتوا تبلیغاتی به عنوان یکی از اساسی ترین خدمات تولید محتوا هر تیم تولید محتوا، علاوه بر داشتن دانش و اطلاعات کلی نسبت به محصول قابل بحث، باید از روش‌های بازاریابی و حقه‌های آن نیز با‌خبر باشیم و به ‌شکلی از آن استفاده کنیم تا به ترغیب خریدار    منجر شود.

تیم تولید محتوای سایت کانتنت با رعایت همه اصول مربوط به تولید محتوا، با در نظر گرفتن نیازهای شما در وب سایت خود ،به بهترین شکل ممکن به تولید محتوای تخصصی که شامل : ایجاد متون، تصاویر گرافیکی مفهومی و یا فیلم های مرتبط موضوعی ، خلق محیط بصری گیرا و جذاب، طراحی دیتابیس های قدرتمند و سفارشی و استفاده از ابزار و تمامی تجهیزات نرم افزاری مرتبط با طراحی وب، اقدام می نماید . تیم تولید محتوای سایت کانتنت در اینجا با داشتن علم مربوط به نحوه محتواگذاری مناسب، علاوه بر اینکه وب سایت شما را به بهترین روش ممکن محتواگذاری می نماید بلکه با رعایت اصول اولیه و مبانی لازم و به کارگیری دانشی پیشرفته در زمینه سئو و بهنیه سازی به شما کمک خواهد کرد تا وب سایتی با رنکینگ بالا در موتورهای جستجوی جهانی را نیز داشته باشید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا سایت تان ، دریافت مشاوره رایگان تولید محتوا و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی در این زمینه، با سایت کانتنت از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    آخرین دیدگاه‌ها