تاثیر تولید محتوا در کسب و کار های اینترنتی

تاثیر تولید محتوا در کسب و کار های اینترنتی (2)

تاثیر تولید محتوا در کسب و کار های اینترنتی

در حال حاضر یکی از بزرگ ترین رقابت ها در بین کسب و کار ها رقابت بر سر جایگاه اول جستجو در موتور های جستجوگر مانند گوگل است. همانگونه که آگاهید هر روز تعداد بسیار فراوانی از اشخاص کار های روزمره ی خود یعنی انواع خرید ها و خدمات ها را بوسیله اینترنت انجام می دهند و شخصی که به  مثلا با کلمه فروش بلیط هواپیما در جایگاه نخست گوگل قرار دارد مثل شخصی است که نخستین مغازه را در بازار فروشندگان بلیط هواپیما دارد و همه مشتریان خرید بلیط هواپیما مجبور هستند که در ابتدای این بازار، مغازه ی این فرد را ببینند. بنابراین به خوبی می توانید تصور کنید که بودن در جایگاه ها اول  موتور های جستجوگر چه اثری در سود کسب و کار شما خواهد داشت. سایت کانتنت به عنوان متخصصی در این عرصه قصد دارد در مورد مهم ترین عامل تاثیر گذار در رتبه و جایگاه نخست جستجو در موتور های جستجوگر یعنی تولید محتوا بهینه توضیحاتی به شما علاقه مندان بدهد.

تولید محتوا  چیست؟

می توان در یک تعریف ساده گفت به هر نوع ارائه ی اطلاعات به مخاطب در هر قالبی مثل کتاب و نوشتار، صوت، تصویر و فیلم را محتوا گفته می شود و تولید محتوا نیز به معنی ارائه و انتشار محتوا های تولید شده است. از دیدگاه اینترنت و فضای مجازی، هر پست نوشتاری در وبلاگ ها، ویدئو های انتشار یافته در شبکه های نشر ویدئو مثل آپارات و یوتیوب، تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام یک محتوا به حساب می آیند. البته برای تولید یک محتوای تاثیر گذار و بهینه باید به یک متخصص مراجعه نمود زیرا تولید محتوای بهینه مثل هر کار دیگری اصول و روش های خاص خود را دارد و مثل نوشتن یک مقاله برای دانشگاه و یا نوشتن انشا و کتاب نمی باشد.

اهمیت تولید محتوا در کسب و کار های اینترنتی

اگر شما مدیر یک شرکت فروش بلیط قطار می باشید و اهمیت صفحه ی نخست گوگل و مخصوصا جایگاه اول گوگل در کلمه ی خرید بلیط قطار را درک نموده اید، حتما تا به حال به دنبال اینکه چطور این جایگاه را بدست آورید بوده اید. برای اینکه وب سایت شرکت شما این جایگاه را در هر کلمه ای کسب کند نیازمند این هستید که رعایت قوانین و اصول را در ظاهر و باطن وب سایت خود اجرا کنید که به مجموعه ی این قوانین و اصول سئو (seo) یا بهینه سازی برای موتور های جستجوگر گفته می شود.

نکات و عامل هایی که باید برای سئو رعایت گردد بسیار فراوان است و این عوامل همگی توسط متخصصان این زمینه استخراج شده اند و موتور های جستجوگر هیچ جور اطلاعاتی در این مورد تا به حال بروز نداده اند. فاکتور های سئو جوانب بسیار فراوانی از سایت را در شامل می شوند و متخصصان نظرات گوناگونی در این مورد ارائه داده اند ولی همه متخصصان در یک فاکتور اتفاق نظر دارند و آن اصل تولید محتوا بهینه برای سایت می باشد زیرا تاثیر تولید محتوا در کسب و کار بسیار زیاد است.

تولید محتوا بهینه بزرگترین بخش سئو

بیشتر متخصصان سئو عقیده دارند که با تولید محتوای بهینه و ناب، شما در حقیقت شصت درصد مراحل سئو را برای سایت خود طی نموده اید زیرا تاثیر تولید محتوا در کسب و کار  نقش بسزایی دارد و فقط بخش های فنی سئو که همان سئوی خارجی می باشد را باید بر روی سایت خود اجرا کنید. از حدود دویست فاکتوری که برای سئو ذکر شده است، تقریبا ۷۰ فاکتور آن مربوط به سئوی محتوا  است و اگر محتوا هایی که در سایت خود قرار می دهید با رعایت فاکتور های سئو باشد یقین داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی می توانید جایگاه اول گوگل را در کلمه ی مورد نظر خود کسب کنید.

ویژگی محتوا خوب

البته نباید انتظار داشته داشته باشید که برای هر کلمه فقط با انتشار چند محتوا رتبه اول گوگل را از آن خود نمایید. یک سری کلمات و عبارات می باشند که تنها عده محدود و خاصی آن ها را جستجو می نمایند و به اصطلاح سرچ خور آن ها پایین می باشد و شما می توانید فقط با انتشار چند محتوا در مورد این کلمات و عبارات در جایگاه بالای موتور های جستجو قرار بگیرید. تعداد دیگر از عبارات و کلمات می باشند که عده ی زیادی از مردم آن ها را سرچ می کنند و سرچ خور آن ها بالا می باشد و مطمئنا برای این عبارات و کلمات، شما لازم که محتوا های زیادی انتشار داده و مداومت بیشتری در انتشار محتوا های ناب داشته باشید.

تاثیر تولید محتوا در کسب و کار بسیار زیاد است. مثلا برای رسیدن به جایگاه اول گوگل برای عبارت خرید بلیط هواپیما لازم است تا حداقل به مدت شش ماه به صورت کاملا مداوم محتوای ناب تولید نموده و بر روی سایت خود انتشار دهید زیرا این عبارت روزانه توسط اشخاص زیادی در سراسر کشور جستجو می گردد. در نتیجه افراد زیادی هم که رقیب شما به شمار می روند در تلاش برای گرفتن جایگاه اول تا سوم گوگل می باشند و شخصی موفق می شود که پشتکار بیشتری در زمینه ی تولید محتوای ناب به خرج دهد.

تولید محتوای ناب به چه صورت است؟

اول هدف خود را از تولید محتوا مشخص نمایید که آیا برای بالا رفتن سئو سایت قصد دارید محتوا تولید نمایید یا برای کاربران و مخاطبان زیرا با توجه به هدف شما محتوا های کاملا گوناگونی باید تولید نمود. مثلا مخاطبان شما که بخصوص وقتی مخاطبان ایرانی می باشند معمولا زمان خود را صرف خواندن مقالاتی که در مورد خرید بلیط هواپیما تولید شده نمی نمایند و فقط کافیست که از طریق این محتوا وارد سایت شما گردند و سپس به بخش های دیگر وبسایت شما سر زده و از خدمات و محصولات شما استفاده نمایند و محتوای تولیدی شما فقط برای بالا رفتن رتبه ی سایت شما در نتایج جستجوی گوگل هست.

ما در گروه سایت کانتنت برای کسب و کار اینترنتی شما محتوای ناب تولید می نماییم و دغدغه و زحمت نوشتن و وقت گذاشتن برای تولید محتوای ناب را از روی دوش شما برمی داریم و شما فقط به فکر فروش محصولات و خدمات خود از طریق وب سایت خود باشید.

تیم تولید محتوای سایت کانتنت با رعایت همه اصول مربوط به تولید محتوا، با در نظر گرفتن نیازهای شما در وب سایت خود ،به بهترین شکل ممکن به تولید محتوای تخصصی که شامل : ایجاد متون، تصاویر گرافیکی مفهومی و یا فیلم های مرتبط موضوعی ، خلق محیط بصری گیرا و جذاب، طراحی دیتابیس های قدرتمند و سفارشی و استفاده از ابزار و تمامی تجهیزات نرم افزاری مرتبط با طراحی وب، اقدام می نماید . تیم تولید محتوای سایت کانتنت در اینجا با داشتن علم مربوط به نحوه محتواگذاری مناسب، علاوه بر اینکه وب سایت شما را به بهترین روش ممکن محتواگذاری می نماید بلکه با رعایت اصول اولیه و مبانی لازم و به کارگیری دانشی پیشرفته در زمینه سئو و بهنیه سازی به شما کمک خواهد کرد تا وب سایتی با رنکینگ بالا در موتورهای جستجوی جهانی را نیز داشته باشید.

برای ثبت سفارش تولید محتوا سایت تان ، دریافت مشاوره رایگان تولید محتوا و در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی در این زمینه، با سایت کانتنت  از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

, ,
اشتراک گذاری:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    آخرین دیدگاه‌ها